Dag 32. Lieve mensen.

27 mei 2015 - Roma, Italië

• Roma

Mijn fiets is al onderweg naar huis. Ik vlieg morgen naar Eindhoven, de gekste.
Ik zit nu al bijna 3 uur op een terras in Rome. Ik zie weinig mensen voorbij komen. Het regent en onweert. Men heeft gordijnen van terras gesloten. Net nog wel een jong stel uit Brazilië gesproken.
Ik heb veel leuke vriendelijke mensen ontmoet. En dan heb ik nog al die mensen die reageerden op mijn reisverhalen. Dank.
Aan jullie allemaal.

@BASM: ❤
@Mona: kadootje slaapt prima & ik kende het slotzinnetje van de Teletubbies niet: maakt jouw reactie nog leuker. Borsteltje werkt ook goed voor mijn baardje.
@Tuur: bidons waren perfect, Zwitserse connectie ook en leuk dat door jou veel mensen mee konden lezen.
@Brig: jouw geluksmunt heb ik steeds op mijn hart gedragen. Ik had een volledig veilige reis. Nu nog even vliegen....
@Hopies: bedankt voor alle leuke reacties. Fijn deel te zijn van zo'n meelevende familie. Eigenlijk zeer Italiaans ;-))
@Karin: jouw Boeddha heeft goed op mijn bagage gelet. En op mij ;-)
@Jules: jouw beschermengel bengelt al de hele reis onder mijn zadel ofwel onder mijn billen. Het is een beschermbengel.
@Gebr. van A. en dames: leuk dat jullie reageerden. Als de pot het toelaat weet ik nog een paar leuke eetgelegenheden. Nog een keertje de Mille Miglia proberen?
@Paul: extra dank voor mijn trouwste lezer en zijn opbeurende woorden. Good luck to you.
@Gerrit: ik vrees dat de conditie na deze rit juist minimaal is; ik ga wel zittend setuppen
@Coen: nog wat gegooid? Volgende Pinksteren komt Blieb de trofee halen.
@Luc: ouwe makker. Samen nog een rondje fietsen?
@Bospoppers: ik heb er zin in!
@Tjen: bedankt voor de vorklepelmes en de wonder Roma-olie
@PaulS: bedankt voor het advies om de Splugenpass toch echt zelf te fietsen
@volleyballers: dank voor de sportieve aanmoedigingen
@PeterS: samen nog eens een Italiaans wijntje drinken
@Maarten: pad is uitgezet, volg de zweetdruppels
@Leon: Italië is perfect land. Is cultuur-nu en -historie samen, met veel beleving
@collega's: fijn dat jullie reageerden en meeleefden
@Guido: ik eet erg goed en weeg toch minder....
@Pieter: Toscane doen met Umbrië. Bedankt voor je reacties.
@Coen: nog gefietst in Denemarken?
@Harrie: er zijn hier prachtige wandelroutes. In Brabant nog 1 samen doen?
@Joost: toch een keer de Italiaanse monumentenaanpak bespreken met een wijntje
@)Angela: route lijkt gekker dan ie is (is knots); doe jullie pap de groeten en rest van Pullesfamily.
@Busselheiers: fijn dat jullie meeleefden. Goed om goede buren te hebben. Samen keertje fietsen met de mannen en eten met zijn allen.
@iedereen en allemaal: grazie mille.

1. Harrie:
    Hé Dirk,
    Petje af! Je hebt je doel gehaald: Rome op de fiets. Een felicitatie waard! Dit moet je wel een heel mooi gevoel geven waar je nog lang aan terugdenkt. Geniet ervan. Ik en mijn huisgenoten hebben genoten van jouw belevenissen. Ik verheug me erop nog meer te horen. En wandelen gaan we samen zeker doen. Nog wel even samen de afstand bepalen of wil je graag mee naar Bornem 14 augustus. Er is dus nog voldoende tijd om te herstellen. Goede vlucht terug naar huis. Groetjes en tot kijk, Harrie
  2. Ben Verfürden:
    Ha Dirk,

Wat een topprestatie heb je geleverd. Ik ben heel benieuwd wat het je persoonlijk gebracht heeft. Fijn ook om je weer gezond en wel terug in Tilburg te hebben. Succes nog met de (aller)laatste loodjes en tot woensdag. Groeten, Ben
  3. Willy:
    27 mei 2015
    Goed gedaan Dirk, knappe prestatie. We ontvangen je weer met open armen en ben benieuwd naar je verdere ervaringen. Zal ze graag aanhoren.
    Met volleybal hebben we stinkend ons best gedaan om het niveau te behouden zonder jou. Zal maar zo zeggen: we zien je graag terug.......